hallo! 

 

hehee se on alkanu toinen viikko istutuksessa:) jeejee! ja siinä istuttaessa mä funtsin paria juttua :p siinon hyvää aikaaa mietiskellä kaikkee! tuli tosi positiivinen fiilis ku aloin vaa miettii kaikkee kivaa :D ja päätin siinä etten kärtyy kertaakaa taimille tai pottiputkelle ! ja se toimi =) kiva olo oli koko päivän! 

 

ekaks oon hirmu ilonen et mullon just toi perhe,sukulaiset ja kaverit mikkä mullon nyt =) vaikka vähä tuleeki tapeltuu esim mamman kans mut silti oon ilonen siitä et se on just mun äiti=) ja oih, mullo maailman paras kaveri janita! son aivan mieletön muijja :D just samanlaine hönö ku mäki ja sitte sellane ihana ja tuuij! rakastan  sille voi kertoo kaikki ja se kuuntelee ja auttaa ja näi=) siinon muijja josta kannattaa ottaa mallia!  ja suurenmoisen asentee son oppinu multa ;) 

tokaks oon ilonen et mullo just toi isä mikä mullon! siinon minun elämän roolihahmo! emmä tiä mut kyl mulla enemmän esim vaikeissa päätöksissä on arvoa isän mielipiteellä ku äitin :D rakastan molempia mutta oon vaan isän tyttö! isä on oikee selviytyjä ! kahta vuotta jo oottaa munuaista ja vielä se porsuttaa etteen päin! isällä on kans asenne kohillaa, sen yli ei niin vaa kävellä! paras isä mikä voi olla!  ja oon mä äitille vielä siitä kiitollinen että son jaksanu patistaa mua käymää tanhuassa vaikka se koki riitaisan eron isän kans ja tällee nii että mullo säilyny tosi hyvät välit isään ja näihi =) vaikka isä onki sellane et se dissaa mua niinku joskus esim araksi mut silti se on mulle roolimalli ja tärkein ! 

hei dudes iha oikeesti, käyttäkää tää _ainoa_ elämä hyväksi, eläkää,naurakaa,itkekää,huutakaa,kirvakkaa,naikaa,pankaa,suudelkaa,nuolkaa !! meillä ei ole 9 elämää niinku kissoilla mutta tehää tästä meän ainuasta elämästä unohtumaton!! vitsit meikästähä tuli syvällinen mettässä :Dd hehe nooo pittää se joskus=)

no sittte vois siirtyy näihi kaks lahkesiin.... voi jessus :D herra päätti tulla sekottaa meikän pään täysin.. oon aivan ulalla ja tarviin oikeesti jonku käsikirjan :D siis eräs nimeltämainitsematon herra on mulle nii kaveria; pörröttää päätä,tökkii,kiusaa, haluaa painia piettää sylissä, nostaa syliin, halailee eestä ja takkaa, ottaa käsistä kii, kävellää käsikäessä, ja oi ieeesus :D ei voi kertoo enempää.. mutta heheh utelias ihiminen ku oon nii meikää potkas onni ja sillä jäi fb minu koneelle auki ja lukasin sitte kaikki sen viestit joita son kirjotellu yhe tytön kans XD mut jotenki mullo sellane olo et ne on vaa kavereita mutta kuite tämä herra oli laittanu esim: oot erityinen joka tapauksessa ja lähetää ajelee jnejenjenj mutta eise tyttö kovin kiinnostuneelta vaikuttanu :Dd mutta silti ! sellane pieni epäilys et oisko herra X vaan majavan perässä mutta HAHAHAHA siinäpä koittakoo :D:D taai pittää kattoo jos lähtis itekki sille mielellä liikenteesee et solis vaa kesäheila ;) noo kattelee nytte! oon kuiten nytte iha vitun sekasin :Dd mutta kyllä son nii että pellet seurustelee :) ja enmie ennää alakais sen kans ku se assuu jossaki jyväskylässä ja ite asun rovaniemellä? makia matka :D ja herra X oli aika laiskahko matkustelee... no pittää katella =) 

 

puss och kram

pinde^